Még mindig Pop, csajok, satöbbi

2007.07.30. 08:17 - címkék: - 5 komment
És igen, témánál vagyunk, tényleg megjósolhatóak az ember jellemvonásai a zenei ízléséből, mondjuk, azért ez annyira nem meglepő. Most azon gondolkodom, hogy vajon én szoktam-e még új ismerősökkel zenéről beszélgetni, de szerintem nem igazán. (Az meg ugye nem számít ide, amikor a barátaink a Rolling Stones-rajongás miatt cseszegetnek :-)

De, mondjuk, annak ellenére, hogy nem zenei ízléssel indítok, azért be kell látni, akármennyire felszínes dolognak is tűnik, hogy: fontos a másiknak az ízlése. A film és könyvízlése. Nem kell, hogy ugyanolyan legyen, sőt, jó is ha tudunk egymásnak újat mutatni, de... számít. (Ami még ennél is fontosabb, hogy ne dumáljon a moziban!) 

Eh, be akartam tenni ide a Walking on Sunshine-t a Katrina and the Waves-től, de nem találom, pedig passzolt volna a hétfő reggelhez. Nem baj, lesz még rá alkalom.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása