Too much information (driving me insane)

2007.06.10. 23:05 - címkék: - 9 komment
És az megvan, hogy a világtörténelem első repülőgép-eltérítője egy magyar báró volt? Meg a második is magyar volt. Mi találtuk fel a műfajt, gyakorlatilag.

Egyébként pedig túl sok minden történik, mármint, túl sok inger ér, információ, ember, teendő, megjegyezni-való, meghallgatni-való, telefoncsörgés, akármi. Ilyenkor pedig nem barátaim a szavak, szóval most van vége azoknak az időknek, amikor kipihent vagyok és jól írok, illetve, hogy egyáltalán írok bármit is. Pénteken pl felhívott egyik barátnőm, nevezzük Ildikónak, hogy nem ülünk-e be valahova este.
Én: - Ma este nem jó, hivatalosak vagyunk egy blogger-ivászatra meg egy házibuliba is, még ezt se tudjuk, hogy hozzuk össze...
Ő: - És holnap?
Én: - Holnap esküvőre megyünk Győrbe, holnapután meg haza Sopronba, és csak este jövünk vissza, szóval, jövő hét?
Ő: - Nekem jó a jövő hét, mikor?
Én: - Hát csütörtökön megyek Zürichbe, kedden ügyelek, akkor... ja, szerdán mozgáscsoportom van, hétfőn meg pszichológushoz megyek... akkor azutáni hét...

Nem jó ez így. Kevesebb dolgot kellene csinálnom, vagy jobban beosztani az időmet, de nem tudom, hogyan kell.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása