Könyvek, amik velem utaztak

2007.05.25. 08:43 - címkék: - 3 komment

Akkor elmondom, milyen könyveket utaztattam Európa-szerte az utóbbi időben, mivel még mindig nem pakoltam el őket, itt állnak halomban. Ezek között vannak, amiket itthonról vittem magammal, amiket kihozattam a férjemmel, amiket ott vettem vagy rendeltem, esetleg nyertem, és amiket a hollandoktól kaptam. Tehát az alsóval kezdve:

300 - The art of the film
Holland társalgási zsebkönyv
Anderson: Cognitive Psychology and its implications
Csermely Péter: A rejtett hálózatok ereje
J. S. Foer: Extremely loud, incredibly close
Tracy Chevalier: Girl with a pearl earring
Paul Auster: Holdpalota
Sue Townsend: Number ten
Barabási Albert-László: Behálózva
Paul Auster: The book of illusions
Neil Gaiman: Fragile things
Irvin D. Yalom: When Nietzsche wept
Lewis Holpert: Six impossible things before breakfast
The Netherland Lonely Planet
Amsterdam Lonely Planet

Ez még tőlem is egy kicsit sok.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása