"Noé pedig egy különc vénember lakóhajóval és egy csomó macskával"

2007.04.22. 10:34 - címkék: - 1 komment
Ja, igen, és még az is volt, hogy megtudtam (Lobotomiától), hogy kik lesznek Az időutazó feleségének főszereplői. Ami ugye a kedvenc könyvem, és már régóta hallom, hogy készül belőle a film, az pedig mindig félelmetes, ha az ember kedvenc könyvéből film készül. Szinte kizárt, hogy úgy el tudják találni, hogy az nekem is tetsszen. Még talán ha Julianne Moore lett volna Claire és Clive Owen Henry, de megértem, hogy mindkettőjüket nehéz lenne húszévesre maszkírozni. De ezeket a gyerekeket egyáltalán nem tudom elképzelni. A rendezőről sem hallottam még soha, de ez mondjuk nem jelent semmit, kb három filmrendezőt ismerek.
Hát... meglátjuk.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása