Mit is mondhatnek

2007.04.19. 10:16 - címkék: - 2 komment
Horvath Agnes "ismeri es erti a lenyeget".
Tegnap egyebkent kikerdeztem a hollandokat a tobb-biztositos rendszerrol, naluk ket eve az van. Illetve, korabban is volt a nagy allami biztosito mellett nehany kis maganbiztosito, most pedig klasszikus tobb egyenrangu biztosito van. Az a baj, hogy azota sokkal tobb tb-t kell fizetni: korabban havi husz euro volt (=otezer forint), most pedig szazhusz korul van (=harmincezer forint). Emellett nem tunik szegenynek az egeszsegugyuk. Nagy a kisertes, hogy elkezdjek egeszsegugyi kozgazdasagtant tanulni, es megertsem, hogyan lehetseges ez.
Meg meg az van, hogy kedd ota nincs net a lakohelyemen, ekezetek nelkul meg utalok irni. (Egyebkent egesz jol viselem fuggo letemre. Ugy ertem, egyik delutan/este sem rohantam el hiszterikusan laptopomat a honom ala csapva a legkozelebbi hot spothoz, hanem szepen okosan betettem a The Nationalt ismetlesre es olvastam a vizualis percepciorol meg zombikrol*, mintha mi sem tortent volna. Azert reklamaltam a neninel, azt mondta, o semmit sem tud tenni, de majd atadja az uzenetet a masik neninek.)

*Fundamental Neuroscience, illetve Neil Gaiman: Fragile things c. novellaskotete.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása