Kaland az elet

2007.03.27. 10:02 - címkék: - komment
Biciklivel jottem ma a korhazba, ami egyebkent a varoson kivul van, ragyogo napsutes, susogo lombok, patak, narciszok. Hat nem eppen a kek metro. Mellesleg nekem 40 percig tartott az az ut, amirol Johnny azt allitotta, hogy 10 perc (egeszen biztosan emlekszem, ketszer is elmondta, bar nekem oszinten szolva kisse gyanus volt, hogy busszal is tiz perc). Mondjuk, mentsegemre szolgaljon, hogy eltevedtem, vagyis egyszer csak feltunt, hogy a mellettem huzodo autopalya az nem az az autopalya. De nyugalom, visszafordultam idoben, mielott meg teszemazt Moszkvaban kotottem volna ki. Vagy ez nem mentseg, hanem igy meg cikibb? Es a szel is szembe fujt.
Egyebkent az a meglatasom, hogy a holland varosok (mar kettot lattam, nyugodtan altalanosithatok, nem?) sokkal-sokkal felhasznalobaratabbak, mint a mieink. Mintha itt arra terveztek volna az elettereket, hogy abban emberek eljenek. Csak kozhelyekre gondolok, hogy bicikliutak, fak, viragok, kismeretu varosok, tizemeletes panelok hianya. Nincs az embernek az az erzese, hogy a korulottem levo kornyezet az ellensegem, amivel meg kell kuzdeni, ha mondjuk be akarok erni reggel a munkaba. Tetszik. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása