További dögrovás

2007.02.08. 17:25 - címkék: - 2 komment
Igen szörnyű hetem van, úgy is, mint hétfőn még köhögtem és folyt az orrom, viszont ügyeltem, ahol óránként felébresztettek, aztán másnap munka után elmentem a fogorvoshoz, aki betömte a gyökérkezelt melletti fogamat, ez egy nagy fog volt egy nagy, régi amalgámtöméssel, amit előtte ki kellett fúrni belőle sokáig és fájdalmasan, ez volt kedden, aztán szerda hajnali háromkor arra ébredtem, hogy elkaptam a Hányós Vírust, és akkor hánytam, lázas voltam meg hasmenésem volt egész szerdán, ma meg csak a fejem fáj, de már jöttem dolgozni, mert ha nem jöttem volna, akkor annyi mindent kellett volna átszerveznem telefonon, hogy nem érte volna meg a fáradtságot.
Most hazamegyek.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása