Save yourself

2006.12.05. 16:10 - címkék: - 15 komment

Hétvégén az volt még egyébként, hogy szombatra volt két lefoglalt jegyünk a Reneszánsz c. filmremekre 9-re, utána meg hivatalosak voltunk pszichológusunk koncertjére, majd másik pszichológusunk házibulijába. Csak én előtte éjszaka ügyeltem, és felébresztettek sokszor, a pasim meg már nem emlékszem, mi jót csinált éjszaka, remélem, irta a regényét, de lényeg, hogy nem aludtunk sokat, azután pedig jött ugye az egésznapos kimeritő csirkesütés, és este hatkor úgy döntöttünk, hogy lefekszünk és alszunk két órát, hogy kipihentek legyünk a sokféle programon.
És aztán felébredtem, sötét volt, szomjas voltam és éhes, és bár a pasim még mellettem aludt, valahogy olyan fura volt minden. Szóval megnéztem az órát, fél hét volt rajta, és sokáig gondolkodtam, hogy ez most igy hogy. Megállt az óra este fél hétkor, vagy este fél hét van, csak én érzem úgy, mintha heteket aludtam volna, vagy valóban átaludtunk egy évszázadot és már minden ismerősünk rég meghalt, vagy ezt az egészet csak álmodom és igazából lepke vagyok.
De aztán tisztázódott, hogy vasárnap reggel van, és csak a mozit, a koncertet, meg a bulit aludtam át, vagyis 12,5 órát aludtam, úgyhogy ebben megnyugodva vissza is feküdtem még mindig alvó pasim mellé és aludtunk fél tizig.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása