Blogok

2006.12.02. 14:13 - címkék: - komment
Most van 43 perce a sütőben az állat, addig átrendeztem a linkeket. Úgy van, hogy vannak blogok, amiket régen olvastam, de már csak ritkán, és vagy ki vannak linkelve, vagy nincsenek, meg amiket minden nap olvasok és ki vannak linkelve, meg amiket minden nap olvasok, de nincsenek kint, és amiket csak akkor olvasok, ha unatkozom, és vagy kint vannak, vagy nem, és még azok, amiket utálok, és akkor olvasom őket, ha túl alacsony az adrenalinszintem és valamint fel akarom húzni magam, ezek asszem többnyire nincsenek kint, és amiket amúgy olvasnék, csak mindig elfelejtem, mert nincsenek kilinkelve, meg amik azért nincsenek kint, mert mások blogján keresztül úgyis vezet hozzájuk út, meg még akiket olvasok, de amikor új sablonom lett, elfelejtődtek kilinkelődni. Bonyolult és szövevényes, akárcsak az iwiw vagy a Valóság.
Azonban furcsa szag jön a konyhából.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása