Titánok

2006.09.16. 18:22 - címkék: - komment
És még valami, ugyan a férjem fedezte fel, de mivel úgy látom, ő már nem ír blogot, nekem kell megosztanom az olvasóközönséggel. Valamelyik nap volt a tévében a Titánok harca (Clash of the titans) című 1980-as görögmitológia-fantasy, amelyben a délceg, ifjú Perszeusz szembeszáll mindenféle mitológiai szörnnyel, hogy megmentse szíve hölgyét, Andromédát. Brightnak ismerős volt a délceg, ifjú Perszeusz, ezért rákeresett a neten, majd feladta nekem rejtvénybe, de akármeddig néztem az ifjú Perszeuszt, nem jöttem rá magamtól.
Pedig elég sokszor láttam. Aaron Echolls a Veronica Marsból.

Update: ha jobban megnézzük, vannak utalások is: az egyik VM-epizódnak, amelyben lelepleződik a Tritonok titkos társasága, a Clash of the Tritons szellemes címet adták; amikor pedig Veronika meglátogatja Amelia DeLongpre-t a búvóhelyéül szolgáló motelban, a háttérben lévő tévén a Titánok harca megy. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása