Surprise, surprise

2006.07.28. 09:28 - címkék: - 1 komment
Tegnap elhoztam a ruhámat, kifizettem érte egy használt autó árát, és átlátszó zacskóban hurcoltam magammal a hetes buszon, miközben életkorra és társadalmi helyzetre való tekintet nélkül minden nő engem bámult. Valamint összefutottam a Blahán a vőlegény tanújával, később pedig az én tanúm kipróbálta, bele tud-e fűzni a fűzőbe, és igen.
Próbáltam a menyecskeruhát is, mármint nem magát a ruhát, mert Zsuzsikánál az első próba azt jelenti, hogy elkészíti vászonból a ruha megfelelőjét, és azt tűzködi rajtam, szóval ezt csináltuk. Egy igen egyszerű piros ruha lesz egyébként.
Zsuzsikának lesz weboldala, amióta járok hozzá, már a harmadik weblapszerkesztőnél tart, mert az első kettő semmit sem csinált a kitűzött határidőig, ez a harmadik legalább már lefoglalta a domainnevet. Úgyhogy Zsuzsika lefényképezett és fel fogja tenni a menyasszonyi ruhás fotómat a honlapjára, mert annyira gyönyörű vagyok. Majd belinkelem, ha kész lesz.
És lett fotósunk is.
Már csak egy, nem, kettő, nem... három dolog miatt szorongok: mi lesz, ha zuhogni fog az eső? mi lesz, ha aznap durran be az a fogam, amire Zsófi néni (fogorvos) az előző fogam tömésekor azt mondta, "ez lesz a következő"? és legfőképpen és elsősorban milyen Meglepetést terveznek a barátnőim, mennyire lesz az égő és tönkreteszi-e az esküvőt, valamint a barátságunkat örökre??

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása