2006.06.02. 15:38 - címkék: - komment
Kaptam új gépet, vagyis egy olyat, amit leselejtezett valaki, aki a munkahelyi rangsorban felettem helyezkedik el, ezen már a 98-as windows is fut, ami jelentős haladás az eddigi állapotokhoz képest. Útravalóul azt a jó tanácsot adta a rendszergazda, hogy explorert használjak, mert a firefox ezen lassú lenne, de hazudott.
Azon gondolkodom, hogy ne cseréljem-e le inkább az egész sablonomat egy másikra, úgy unom már ezt a zöldet. Egyszer ugyan volt fél óra hosszáig rózsaszín, de hamar visszakoztam. Micsoda problémáim vannak.
Főleg, hogy ügyelek és nagyon hideg van a munkahelyemen. Az előbb az egyik nővér a kezembe nyomott egy Avon katalógust, aminek az egyik oldalán karácsonyfafa alakú mécsestartóval és fenyőillatú illatgyertyákkal szembesültem, miközben a kinti homályban jeges eső szemerkélt, és akkor egy pillanatra megijedtem, hogy valójában november vége van. Mondjuk, csak álmodtam, hogy doktorandusz leszek, hogy novellám jelenik meg, hogy férjhez megyek és hogy június van; és most, hogy már kezd hatni az antipszichotikum, egyre kevésbé vagyok képes letagadni magam előtt, hogy valójában kudarcra ítélt magányos vagyok novemberben. Vagy ilyesmi. De aztán megnéztem a naptárat.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása