2006.05.02. 14:38 - címkék: - komment
Eddig 1200 mg C-vitamint szedtem be a nap folyamán, de még van egy fél levél. Az úgy volt, hogy elmentünk Nógrádsipekre, ahol idilli volt minden (kaja, pia, társaság) az időjárást kivéve, úgyhogy vasárnap még csak nagyon álmos voltam az ügyelet miatt, hétfőn már nagyon álmos és a fejem is fájt (az elfogyasztott alkoholmennyiség miatt), ma meg álmos vagyok, a fejem is fáj, a torkom is, és taknyos is (a hideg miatt). És egyébként pedig hol van ilyenkor a globális felmelegedés, amikor szükség lenne rá? Nem beszélve arról, hogy reggel olyan köd volt Óbudán, mint Silent Hillben, a munkahelyemen pedig kiégett az izzó a női mosdóban, úgyhogy a telefonom kékes fényénél kell pisilnem, amiről szintén eszembe jutnak a filmbeli ronda szörnyek.
Ja, és az intersparban "rettegés"-nek olvastam a réteges gyümölcsjoghurtot.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása