2006.04.17. 18:47 - címkék: - komment
Megnéztünk egy csomó részt a 24-ből (asszem 16-ot), valamint új életet kezdtem, vagyis fél év után átmerészkedtem a közeli fitnessklubba, ahol felfedeztem Johnny-t, a cuki új edzőfiút - pontosan úgy néz ki, mint azok a modellfiúk, akiknek a képét az ember 13 évesen kivágja a százszorszépből. Sajnos, nem hiszem, hogy értelmi képességei megközelítenék külső adottságait: a "kell a steppad?" kérdéssel már sikerült zavarba hozni.
Volt Niké bulija is, Kollégánál, amiről mit is meséljek, szeretem ezeket a bulikat, van egyfajta hangulatuk... jó volt. Valamint kiértékeltem a hétvége folyamán egy rakat neuropszichológia tesztet. Más nem történt.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása