2006.04.07. 17:17 - címkék: - komment
Bevásárlás közben elhaladtam egy lefolyótisztító-termékbemutató mellett, ahol a kedves, szemüveges fiatalember utánam is szólt, mert nem akarta, hogy kimaradjon az életemből a lila dobozos lefolyótisztító. Mondtam neki, hogy milyen pech, éppen az imént vásároltam a szemben lévő boltban egy másik márkájú lefolyótisztítót, pedig, ha tudtam volna. Azt mondta, ha ez így van, akkor jár nekem az ajándék gumikesztyű, mert az mindenkinek jár ma, aki lefolyótisztítót vesz, az meg, hogy másutt és másmilyet vettem, csupán apróságok, amelyektől eltekinthetünk.
Szóval búcsút mondhatok végre a sötét, puszta kézzel takarítós napoknak.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása