2006.03.28. 16:56 - címkék: - komment
Azt hiszem, most fog elbukni ígéretesen induló írói karrierem: az antológiába, ahol meg fog jelenni a novellám, önéletrajzot kell írnom, amit ugye köztudottan nem tudok. Azért küldtem nekik egy amerikai típusút, mert gondoltam, az alapján írnak a szerzőről két értelmes mondatot, "a csinos ifjú hölgy novellái eddig csupán vidéki magazinokban jelentek meg. jelenleg pszichiáterként tevékenykedik" vagy ilyesmit, erre visszaírtak, hogy azon nyomban írjak magamról egy A4-es oldalnyi irodalmibb önéletrajzot, olyanokkal, hogy mikor, hol, miért kezdtem írni, és milyen életet élek most, amibe hogyan illik bele az írás művészete. Most mit találjak ki? Miféle kérdések ezek? Honnan tudjam, hogy miért kezdtem írni? Negyvenkettő.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása