2006.03.10. 14:32 - címkék: - komment

Azon különben elgondolkodtam, vajon hogyan sikerült kialakítanom magamról azt az imidzset, hogy "csak fitnessről, diétáról és vizitekről" szólnak a bejegyzéseim, amikor igazából vizitekről szinte soha nem írok, a betegeimről pláne nem és fitnessről/diétáról is elég ritkán. Most nem akarom visszanézni és megszámlálni, de két hónapja semmit sem edzettem, úgyhogy nem hiszem, hogy sok mesélnivaló lett volna a témában. Ha viszont nem azért mondják rólam többen (!), hogy mindig vizitekről és fitnessről írok, mert vizitekről és fitnessről szólnak a bejegyzéseim, akkor vajon hogyan sikerül mégis ezt az imidzset sugallnom?
Egyébként van koncepcióm, én azt hiszem, hogy régen sokkal jobban a szórakoztatás volt a blogom célja, és intimebb dolgokat is elmondtam magamról az olvasók kedvéért, most pedig már nem annyira izgat, hogy mindenki jól szórakozik-e, ezért megengedem magamnak, hogy titkolódzó vagy unalmas legyek, ha éppen nem akarom megosztani a személyes problémáimat vagy nincsenek. Régebben, ha halál unalom volt az életem, akkor is kötelességtudóan kitaláltam valami jó sztorit, most meg már nem. Nem is hiszem, hogy valaha annyira szeretni fognak az olvasóim, mint amikor még a zichyben laktam és a Kollégámba voltam szerelmes, és akkor szükségem is volt erre, és nagyon élveztem a népszerűséget, és tök jó volt tanácsokat meg vigasztalást kapni emailben meg első lenni a statcenterben. De most már másik korszak van, nem olyan fontos, hogy népszerű legyek és hogy szórakoztassak, és valóban nem is teszek ezért annyit. Nem állítom, hogy "leszarom" a véleményeket, mert tudom magamról, hogy mennyire befolyásolnak, csak változtak kicsit a hangsúlyok. Bocs, hogy már nem vagyok olyan szórakoztató, de ez most ilyen. Eszem ágában sincs abbahagyni, mert szeretek blogot írni, és azt gondolom, hogy aki másmilyen olvasmányra vágyik, úgyis talál magának másutt a neten, aki meg olvas, annak köszi. Hát így megy ez.*

* 97 %-kal több köcsög tagboard-beszólás. 74 %-kal alacsonyabb látogatottság. 59 %-kal több fitnessről szóló post. Rosszabbul élünk, mint 4 éve.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása