2006.02.03. 18:18 - címkék: - komment
Öt perccel ezelőtt meg feltették nekem az ominózus kérdést, hogy "miattam iratkoztál le a vivről?" Jesszusúristen. Ez most megint olyan lesz, mint a vegetáriánusok-húsevők vagy dohányzók-nemdohányzók konfliktus? Nem lehetsz pártatlan, mert valamelyik csoporthoz biztosan tartozol?
(sóhaj) Már az oviban is ez volt. Rendes szociális fóbiás módjára szipogtam a sarokban, időnként a Kipp-kopp a hóban c. könyvet lapozgatva (némi biztonságérzetet adott, ugyanis otthon megvolt az első rész, a Kipp-kopp a fűben, és az, hogy az oviban megvan a második, valahogy helyreállította bennem a világ folytonosságába vetett hitet). Szóval ahelyett, hogy játszottak volna egymással, az ovistársaim folyamatosan odajöttek és cseszegettek, és nem hagytak békén. Hiába mondtam nekik, hogy én nem akarok ilyet játszani. A végén persze bőgtem és akkor jól szórakoztak a kis mocskok.
De nyugi, azóta kialakult bennem a rendes önvédelmi agresszió, és nagyon hitelesen tudom azt mondani, hogy "ha nem akarok, nem eszem húst"* vagy "ha nem akarok, nem eszem varázsgombát"** ésatöbbi.

* Egyetem alatt több, mint két évig vega voltam, nem a halott állatok, hanem az egészséges étrend miatt; akkor szoktam vissza, amikor elkezdtem dolgozni és a céges menzán max főtt krumplit ehettem minden nap.
** Le is szűrte belőle az illető, hogy akkor vagy gyáva vagyok és félek a saját belső önmagam mélyeitől, vagy lenézem a kábítószerhasználókat és akkor őt is, ami csak azért volt kicsit kellemetlen, mert éppen jártunk.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása