2006.02.01. 15:49 - címkék: - komment
Felmerült itt egy párszor már a lehetőség, hogy három hónapra külföldi országba mehetek valami pályázattal, én meg nem akarok. Ez meg milyen már? Én, aki tizenhétévesen stoppal akarta körbejárni a bolygót egyszál virággal a hajában, aki egyetem alatt minden megpályázható külföldi tanulmányutat megpályázott (egy hónap Finnország volt az eredmény csupán), én, aki egyedül szeretek lenni és kalandokba keveredni, idáig jutottam. Kertes házat akarok, macskát, férjhez menni, pszichoterápiát csinálni az omladozó magyar egészségügyben, valamint részben magánrendelés keretei közt, gyerekeket, évi egyszeri külföldi nyaralást, elektromos habverőt. Nem akarok három hónapot külön tölteni a pasimtól holmi kutatás miatt. Még nem tudom, mi lesz a vége, mármint, mennyire komoly ez a lehetőség, és mennyire vagyok elszánt abban, hogy nem ragadom meg, és a részleteket sem tudom, de most annyira nem lelkesedem. Pedig mennyivel érdekesebb lenne a blogom.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása