2006.01.28. 16:56 - címkék: - komment
Egyébként nem "elvből" nem vivezek vagy valami, egyszerűen csak régóta - úgy 3 éve? - fenn voltam és nem használtam egyáltalán, akkor meg minek, pláne kezdett idegesíteni az oldalt övező tömeghisztéria. De nem kívánok több szót vesztegetni a kérdésre, éppen a fenti okból. Nem olyan fontos.
Ami sokkal fontosabb: azon gondolkodom itt fordítás közben, hogy milyen könyveket vigyek Thaiföldre. Összeszámoltam, miket olvastam ki tavaly:
Polcz Alaine: Rend és rendetlenség
George R. R. Martin: Trónok harca
Susan Townsend: the Queen and I
Nemtudomki: A nagy mangó
Ed McBain: nemtudommiacíme-krimi
Bradbury: The illustrated man.
Idén eddig A rajt meg a Ronald Dahl életrajzot akarom vinni, esetleg Yalom csoportpszichoterápiás könyvét (Yalom olvasmányosabb sok regénynél). Mondjuk, ha a pasim is hoz három olyan könyvet, amit ki akarok olvasni, akkor megvagyunk, bár erre viszonylag kicsi az esély. Ha pedig valaki úgy gondolja, hogy délkeletázsiai utazás során nem illik regényeket olvasni... azzal nem értek egyet.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása