2006.01.16. 13:47 - címkék: - komment
Egyébként most, hogy így elnézem, tényleg elképesztő rajongótábora van a Fireflynak. Elég, ha csak ide pillantunk. Megyek is tovább olvasni dolgozni.

És persze érzem, ahogy lassan, de biztos kézzel sötét mélyeibe szippant a szubkultúra. Ma ebédnél a kollégáim az új Lars von Trier-filmekről beszéltek, meg valami spanyol rendező (aki nem Almodóvar) homoszexuálisokról szóló művészfilmjéről, valamint a Johanna című magyar operafilmről. Miután egyiket sem láttam, csendben lapultam a kalóriaszegény menüm felett és azon tűnődtem, mit mondjak, ha megkérdezik, mit csináltam hétvégén*.

* Amikor véletlenül szünetet tartottam a ponyvafantasy-fordításban, akkor scifi-western-sorozatot néztem addiktíven, illetve vasárnap elmentem pizsit venni a WomenSecretbe, de hálistennek leltároztak.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása