2006.01.13. 23:01 - címkék: - komment
Nagyszerű véletlen folytán beleolvastam ma életem első Magyar Vizslájába, még egy kis kutyafej is van az elején, és sokban hasonlít a női magazinokra. Számos szó esett a Maldív-szigetekről, ékszerekről, szobabicikliről, voltak a hátoldalon viccek, valamint a képen látható emberek mellé kis szövegdobozban oda volt írva, hogy melyik ruhadarabjuk milyen márkájú, hol lehet kapni és mennyibe került. Sajnos kisvárosi-alsóközéposztálybeli származásomnak köszönhetően tökéletesen képtelen vagyok elhinni, hogy létezik olyan cipő, ami többe kerül, mint két Budapest-Bangkok repülőjegy (illeték nélkül); ezenfelül hiányoltam a szépségápolás rovatot, hiszen lehet, hogy valaki arra kíváncsi, milyen szemránckrémet használnak jóképű, illetve csúnya politikusaink (lehet kapni ugyanis tesco gazdaságosat egy ezresért, meg azt a svájci kaviárkivonatosat hatvanezerért, és azért az nem mindegy, hogy a jövedelemadómból mennyit fordítanak szemránckrémre). Bár az egyik képen látható néni pont úgy nézett ki, mint az Előtte-Utána rovatokban az Előtte, lehet, hogy a következő számban folytatódik.
Ez a helyzet, hogy képtelen vagyok a politikai propagandát komolyan venni. Lehet, hogy azért, mert nem nézek tévét, így reklámokat sem, és az átlagnál alacsonyabb a direktmarketing-tűréshatárom, amennyiben létezik ilyen szó.
Vagy csak nem kellett volna megennem az esti kávém után még négy Ferrero Pocket Coffee-t, de semmilyen más élelmiszer nincs nálam.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása