2006.01.03. 16:01 - címkék: - komment

Voltam életem első kognitív pszichoterápiás csoportján (koterapeutaként csendben figyeltem), és elég jónak tűnik. Kicsit levett ugyan a hatásból, hogy csak 4 órát aludtam előtte ügyeletben. Azt hiszem, ha jönne a jó tündér, annyit kérnék tőle, hogy legyen napi kb 5 óra az alvásigényem. Annyi mindenre képes lehetnék még, amire így nem vagyok. Kaptam pl eddig (tegnap óta) három db pszichoterápiás könyvet, hogy olvassam el őket tegnapra, de nem volt időm még kinyitni sem. Teljes káosz van itt, amiben állítólag van valahol egyfajta rendszer, nagyon remélem, hogy hamarosan én is meg fogom érezni a felszín alatt húzódó taoista áramlatot, mert ez így elég fárasztó.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása