2005.12.27. 13:50 - címkék: - komment

Hiányérzetem volt ezzel a karácsonnyal kapcsolatban, de Filozófus kollégám ma elmesélte, hogy idén nem volt náluk balhé karácsonykor és milyen hiányérzete van: mindig szokott családi veszekedés lenni, de most valahogy kimaradt.
Majd jövőre jobban figyelünk. 
A legstresszesebb pillanat így az volt, amikor Bright citromos kalácsot sütött (saját titkos receptje, valójában a nevére is csak tippelek (a sütemény nevére)), miközben a karácsonyfát faragta be a tartóba (dekopírral), és két óra késésben voltunk a házibuliból. Én ezalatt narancssárga harisnyában, kisminkelve tejeskávét iszogattam a díványon, gyönyörködtem a lisztet, vajat, mérleget, edényfogó kesztyűt, konyhai késeket, fűrészlapokat, süteménykenegető ecsetet, csavarhúzót és egyéb vicces kellékeket felvonultató műsorszámban, és néha megkérdeztem, ne segítsek-e. Persze hepiend, senki nem sérült meg, a dekopír sem.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása