2005.12.06. 15:50 - címkék: - komment
Gondolkodtam azon, hogy visszateszem a régi archívumomat. Talán csak eltelt már annyi idő, hogy nem sérti senki fia érzéseit. Úgyhogy picit beleolvasgattam. Te jó ég, azt a tömény csitriséget... "Göri azt mondta, felhív, de persze nem válaszolt az smseimre, mondjuk, nem is csodálkozom :-))) viszont...! összefutottam Kollégámmal... aki rám nézett, és köszönt!!! :-))) bár látszott rajta, hogy nem ismert fel, dehát nem a memóriájáért szeretjük :-)) és voltam vásárolni is, vettem két harisnyát, egy narancssárgát :-) meg egy bordót, de a narancssárgát még nem mertem felvenni :-)))" Ó, istenem. Hogy bírtátok ezt olvasni? :-)

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása