2005.09.19. 14:51 - címkék: - komment

Olyan érzésem van, mintha egy csomó világrengetően hasznos dolgot csináltam volna hétvégén, pedig csak döglöttem az x-boxozó pasim bal oldalán és a Pszichoterápia tankönyve c. művet olvastam. Azt a tanácsot kaptam, hogy ha nem akarok kiégni, akkor tanulnom kell, márpedig az utóbbi időben elég kedvetlenül végzem a munkámat. Jelentkeztem egy októberben induló képzésre is, amiről kiderült, hogy csak januártól, majd, hogy márciustól indul. Ezenkívül takarítottam, aerobicoztam, és nem volt kedvem megnézni a Holtak hajnala c. zombihorrort, az pedig már a vég, ha már zombihorrorhoz sincs kedvem.
Polcz Alaintől olvasom az Asszony a fronton-t, már a második oldalon elvesztette a szüzességét.

És még:
Főnököm: - Annyit azért megtehetnének a portások, hogy a csíkos pizsamában kifelé tartó egyéneket feltartóztatják. Itt nem lenne akkora a hibaszázalék, végül is kevés látogató vagy dolgozó öltözködik ennyire extrémül. Maximum annyi, hogy Kollégát néha nem engedik ki.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása