2005.08.23. 13:46 - címkék: - komment
Tegnap rádöbbentem, hogy nem tudom, hogy néz ki belülről egy bánya, és éppen ott tart a történetem, hogy az elrabolt kislány a bányában ébred. Úgyhogy megnéztem az Indiana Jones és a végzet temploma című filmet, mert abban az elrabolt indiai gyerekeket bányában dolgoztatják, sőt, van egy rész, amikor Indy, a csaj, meg a kissrác egy csillében menekülnek, olyan autósüldözés-szerűen. Pont úgy néz ki a bánya belülről, mint egy hollywoodi díszlet. Egyszer régen már láttam ezt a filmet, és akkor sokkal jobb volt. Érdemes viszont megfigyelni az első jelenetek egyikében a kínai bár nevét, amelynek ablakán Indy, a csaj meg a kissrác kiugranak. Később láthatjuk, ahogy az üldözőik is kifele futnak a bár ajtaján, és ekkor olvasható a hely neve is, Obi Wan Bárnak hívják :-)

Egyébként meg, a szombat óta tartó fejfájásom, ami cataflamra, algopyrinre, alvásra csak épphogy enyhült, tegnap elmúlt egy egyórás aerobictól (ami még csak nem is ugrálós volt), ez miért van?

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása