2005.08.17. 15:15 - címkék: - komment
Ja igen, és még azt is gondoltam tegnap, hogy csapjon belém a tüzes istennyila (gyakorlom kicsit a banya-szófordulatokat :-) ha még egyszer beteszem a lábamat a Baucsek Norbi aerobikórájára. Már mondtam, miért. Ott van az a hat-hét csaj, akik tíz perc késéssel bebillegnek az első sorba, kicsit ugrálnak, hogy szexi izzadságréteg fedje meztelen, napbarnított bőrüket, amiből a lehető legtöbb látszik, majd fittyet hányva a párhuzamosan zajló edzésre, csacsognak egymással/az edzővel, vagy bámulják magukat/egymást/az edzőt a tükörben. Ez engem zavar, egyrészt, mert olyanok, mint a zombik, teljesen egyformán néznek ki (bár van igazi cicis, szilikonos, meg push-up melltartós) (push-up melltartóban sportolni! na mindegy); nem szeretem, ha mások a szemem előtt lazsálnak, amikor én szenvedek; és nem látom tőlük magamat a tükörben. Persze, úgyis megyek még, mert ez van jó időpontban a házunktól három és fél percre, én meg lusta vagyok, de lehet, hogy egyszer elmagyarázom a Norbinak a "sport" szó eredeti jelentését.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása