2005.08.17. 14:18 - címkék: - komment
Rémisztő öregasszony leszek, az a fajta, aki vagy az aktuális betegsége/anyagi helyzete miatt rinyál, vagy az időjárást/a szomszéd kutyáját/a mai fiatalokat szidja. Erre akkor jöttem rá, amikor tegnap egy beszélgetés kapcsán kifejtettem a nézeteimet az index és a Galaktika magazin lassú, de azért tetten érhető színvonal-romlásáról. Az indexről eddig is tudtam, hogy egyre bulvárabb, meg, hogy a filmkritikáikból egy szót sem kell elhinni, most csak a szigetes tudósításokat szidtam. A Galaktikával kapcsolatban meg biztosan mindenki azt gondolja majd, hogy azért szidom, mert nem közölték le az írásomat, de ha egyszer minden számba beletesznek legalább egy, de inkább kettő minősíthetetlenül, nyomorúságosan rossz novellát is. Miért? Még az is jobb lenne, ha azokon az oldalakon inkább reklám lenne, vagy üresen lenne hagyva, vagy annyival kevesebb oldalból állna az újság. Biztos vagyok benne, hogy Kánai András az első ülést követően zokogva lépett volna ki az írókörünkből, majd bűntudatból belépett volna a greenpeace amazonasi esőerdő-szakosztályába, hogy jóvátegye valahogyan az írásaira használt papír céljából kivágott fák halálát. Nem beszélve arról, hogy tegnap bementem az alexandrába könyveket venni, és nem találtam. A bolt területének kilencven százalékát ugyanis szakácskönyv, életmód, ezoterika, albumok és ilyesmik teszik ki, marad még 5-5 százalék a szerepjátékos-fantasynek és a vadromantikus puhafedelűeknek, és egy nem túl széles "Irodalom"- feliratú polcsor, ahol főként a kötelezők új kiadásait találjuk. Az a néhány érdekes könyv, ami még talán felbukkan, már mind megvan nekem, pedig nem üzemeltetek könyvesboltot. Szóval azt hiszem, szabad szemmel követhető az emberi kultúra hanyatlása. Nem tudom, mikor voltunk a topon, én nem vettem észre, de hogy lefelé megyünk, az egyszer biztos, és úgy mondom ezt, hogy legalább tíz éve nem nézek tévét. Végül vettem egy "Zsírszegény ételek" című klassz Reader's Digest szakácskönyvet. A RD sok bűne mellett egyébként remek szakácskönyveket ad ki, de még nem főztem belőle, mert a pasimnak gyökérkezelték a fogát.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása