2005.08.09. 10:52 - címkék: - komment
Kíváncsi vagyok, idén kimegyek-e a Szigetre. Azonkívül, hogy nem érdekel, esni fog az eső, és nincs rá pénzem, nincs több ellenérvem. Meg hát a héten amúgy sem érnék rá, mert dolgozni fogok (tolmácsolok a Budapest Ralin). Egyáltalán miért kell a szabim alatt dolgozni. Szóval tavaly se nagyon akartam kimenni szigetre a fenti okok miatt, de aztán mégis rááldoztam azt a négyezer forintot, amiért cserébe ettem egy palacsintát, valamint kirúgattam magam a pasimmal. Szerintem mindkettőt el lehetett volna intézni a kontinensen is. Már ma is tele volt a metró enyhén ittas, hátizsákkal és polifómmal felszerelt, unszimpatikusan gondtalan német tinédzserekkel, amikor metróztam a postára, hogy feladjam a huszonkétezer forintot az illetékhivatalnak. Olyan pozitív vagyok :-))
Azt hiszem, nem fogom megnyerni a legjobb szigetes bejegyzések-díjat.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása