2005.08.04. 15:15 - címkék: - komment
És azt tudtátok, hogy Ebergényi Réka soproni?

Meg elkezdtem olvasni Harper Lee: Ne bántsátok a feketerigót! c. könyvét. Eredetileg az Anubisz kapui című ponyvafantasy-t akartam, de aztán rájöttem, hogy ma egy csomót kell utaznom a városban (megyek a tréningcéghez felmarkolni a zsét), és nem engedhetem meg magamnak az én pozíciómban, hogy borítóján rajzolt, álarcos-burnuszos, orrát vakaró  arabot ábrázoló, "a fantasy nagymesterei"-feliratot viselő könyvvel lássanak.
Csak tréfálok, igazából írószakkörünk következő szemeszterére kötelező olvasmány is van, szám szerint három. Az Üvöltő szeleket már olvastam, és nagyon, nagyon, nagyon sok pénzt kellene fizetni nekem azért, hogy újra megtegyem; A legyek urát meg még nem olvastam, de láttam filmben, így ismerem a szorit. A Ne bántsátok a feketerigót!-ról pedig még csak fél füllel hallottam eddig (annak ellenére, hogy híres könyv), úgyhogy nekiláttam, így harminc oldal után egyelőre semmilyen, de ha lesz valami izgi, majd szólok.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása