2005.06.13. 14:04 - címkék: - komment
A hétvégén megnéztük a Madagaszkárt, ami mondjuk vicces, de nem olyan, amit meg fogok nézni még egyszer is. Sütöttem rizsfelfújtat eperöntettel, amit még finnországi tartózkodásom során tanultam egy Suzanna nevű finn orvostanhallgatótól, és az eredeti neve mansikkakiiseli. Esetleg két s-sel? Na mindegy. Pasim barátai megint mély benyomást tettek rám egy Budakeszin megrendezésre került balatoni hétvége során, sajnos, esetleg szerencsére egyetlen poént sem tudok idézni, mindenesetre klassz volt. Amióta virágzó növényeknek való tápanyagrudacskát tettem a cserepébe, a vitorlavirágom bősz virágzásba kezdett, ami eléggé meglepő, én mindig azt hittem, hogy ezek a tápoldatos cuccok csak kuruzslás. Vasalás közben megnéztem a Sárkány és papucs című Dargay Attila rajzfilmremeket, amelyben Lancelot szilvás puding fogyasztását követően beleszeret Ginevrába, később eltöri a sárkány horgászbotját. A megnyugtató végkifejletben aztán a Matildka nevű boszorkány beleszeret a sárkányba, aki rajongója elől a Loch Ness-i tóba menekül.
Igen, igen, régen pasikról volt szó, bulikról, részegségről, most meg könyvekről, rizsfelfújtról, szobanövénykertészetről és rajzfilmekről, és azt direkt nem is említettem, hogy rendet raktam a konyhaszekrényben.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása