2005.06.10. 14:26 - címkék: - komment
Tegnap akartam csinálni mojitot, de egy fontos alkotórész hiányzott: a szóda. Mint minden rendes háztartásban, természetesen nálunk is volt otthon mentalevél, lime, citromlé, jég, cukorszirup és fehér rum. De szóda?? Nálam, aki csak szénsavmentes ásványvizet tart otthon, meg százszázalékos dzsúzt, francia kozmetikumokat, orosz kaviárt és keményfedeles szépirodalmat? Szóda? Kénytelen voltam Darjeeling teát inni tejszínnel.

A könyvemben, A hullócsillag évében meg tényleg a helyszíneket szeretem a legjobban, hogy a régi Sopronban játszódik: Hoffer cukrászda, Gyöngyvirág cukrászda, időjelző házikó, jó, az még megvan. De Anyák Boltja! Már teljesen elfelejtettem, hogy létezett ilyesmi, pedig ott volt a tizenegyessel szemben, ahol most a bank, ruhabolt volt, és volt benne egy akvárium is, ahol lehetett nézni a halakat, amíg a szülők ruhát próbáltak.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása