2005.02.22. 06:09 - címkék: - komment
Tegnap bereltunk motorokat es elmentunk a nemzeti park nevu helyre, ahol kedvelt szobanovenyeinket vegre eletnagysagban is megtekinthettuk. Eleg erdekes, bar kisse ijeszto peldaul egy ottenyernyi levelekkel rendelkezo, es tizenotmeteres fan kuszo pletyka. Szaraz evszak reven a meretuktol eltekintve tenyleg nem sokban kulonboztek az otthoni allomanytol. A park fenntartoinak meg lehet, hogy veszek majd egy ertelmezo keziszotarat, mert szerintem ahogy egy dombot nem hivnak nemzeti parknak, ugy egy hatalmas sziklagorgeteg fagyokerekkel atszove sem kifejezetten az osveny definicioja, ezek megis a fenti feliratokat alkalmaztak.
Elolvastam Susie Ed McBain krimijet is, ugyhogy teljesen kifogytunk a magyar nyelvu irodalombol. Kenytelen voltam belekezdeni az utolso magyar nyelvu konyvbe, amit Bright hatizsakjaban talaltam. A tronok harca nevu vastag konyv, mufajat tekintve fantasy, amirol pedig , mint koztudott, nem tudni, mit jelent, ugyhogy kivancsian varom a fejlemenyeket.
Ma itthagyjuk a szigetet, de hoseink szamara a kalandok ezzel meg nem ertek veget, megyunk Bangkokba.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása