2005.02.19. 12:19 - címkék: - komment
Azt mondta a masszor, hogy biztos tornazom. Orultem. Mar a masodik masszor mondott ilyet eletemben, ami egesz jo arany, tekintve, hogy a mai volt a negyedik. Azt is mondta, hogy beautiful vagyok, de azt biztos mondja mindenkinek, ugyhogy fel se vettem. Kicsit leegett az orrom, es mindenfelere rajottem az eletemmel kapcsolatban, mikozben Polcz Alain: Rend es rendetlenseg c. konyvet olvasom. Peldaul, hogy nincs benne rend, mas szoval teljes a kaosz. Halistennek nem minden teruleten, azert ez jo, ugyanis meg nem keresek eleget ahhoz, hogy pszichoanalizisbe jarjak. Itt-tartozkodasunk ota kettoszor almodtam a munkahelyemmel, ami nem tunik igazabol egeszseges dolognak. De legalabb a Kambodzsaban kapott hasmenesbol meggyogyultam, es meg van egy hetem, hogy bepotoljam az eddig elszalasztott thai kajakat.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása