2005.02.07. 19:24 - címkék: - komment
Meg még azért is gondoltam, hogy jobb lett volna inkább síelni, mert megnéztük a Kerülőutak c. oszkárdíjra jelölt filmremeket. Nőknek semmilyen körülmények között nem ajánlom a film megtekintését. Franciás hangulatúra vett amerikai filmről van szó, amelyből többet lehet megtudni a kaliforniai borokról, mint amennyit valaha is szerettem volna, de nem ez a fő gond. A női karakterek picikét kidolgozatlanok (van a barna meg a szőke), de még ez sem akkora gáz, végül is, a Kaptár 2-vel is kb ugyanez a helyzet. A film ugyanis amellett, hogy unalmas, még tanulsággal is szolgál, amit női nézők, mint például én, hajlamosak lehetnek esetleg férleérteni. Szerintem a film egyértelmű üzenete nagyjából a következő: ha voltak még halvány reményeid a férfinemet illetően: felejtsd el. Negyvenéves korára ugyanis vagy senkiházi, nyomorult, gyáva, impotens lúzer, vagy kiégett, nárcisztikus, üresfejű érzelemvámpír macsó lesz mindből. Reménytelen a helyzet, lányok.
Hozzáértők szerint egyébként nem rossz film, de... elsőrandira és leánykérés előtt, ha már dönteni kell, inkább a Kaptár 2.-t javaslom.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása