2005.01.23. 09:56 - címkék: - komment
A megfejtés Haloperidol.

A tegnapi postból pedig kifelejtettem, hogy a táskám füle is leszakadt. Ellenben megérkezett a hűtőm: megbeszéltem az eladónővel, hogy szombat délután szállítják, bár figyelmeztetett, hogy rengeteg kiszállítanivaló van aznapra, tehát akkor se essek pánikba, ha este tízkor még hűtő sehol. Végül szombat kora hajnalban, 11-kor, amikor épp a kávékészítés kimerítő és koncentrációt igénylő feladatára próbáltam felkészíteni magamat, csörög a telefon, hogy "itt állunk az ajtó előtt a hűtővel". Sajnos fenti ajtó Zuglóban, én a félkész kávémmal pedig Óbudán voltunk, de mivel félálomban ügyesen hívok taxit, végül létrejött az üzlet.
Ma reggel meg igazán hisztis vagyok. Jó, jó, szép volt a napfelkelte az Árpád híd felett meg minden, de azért némiképp rontott az élményen, hogy munkába jöttem. (sóhaj)

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása