2004.12.18. 13:01 - címkék: - komment
Olyan furcsa hangulatban vagyok, a villamoson reggel egyszercsak leszakadt a felsővezeték, az aluljáróban meg tangóharmonikán adta elő egy csövesforma a jingle bellst, hévvel jöttem munkába, kiolvastam végre a flow-könyvet. Szomorú meg vidám vagyok egyszerre, különösebb ok nélkül, este szülinapi bulim lesz.

Tegnap befestettem a szempillámat a kozmetikussal. Amíg csukott szemmel vártam a hatóidő leteltét, a következő beszélgetést hallottam:
Nő 1.: - Jaj, ne tudd meg... majdnem belehaltam, de komolyan, azt hittem, hogy meg fogok halni. Annyira fájt, én... nem is számítottam rá, hogy ennyira fájni fog... Megmondtam a Katinak, hogy én ezt nem bírom, nem jövök többet.
Nő 2.: - Ja, fazongyantád volt?

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása