2004.11.17. 18:55 - címkék: - komment

Szóval sárga szoba, fehér plafon, kettő között csík; barackszínű-vagy-milyen konyha, fehér plafon, csík; rózsaszín fürdőszoba, rózsaszín plafon (és valami nagyon brutál pink vagy lila vécéülőkét fogok venni); két új küszöb; ajtó és ablak szigetelése; konyha szürke járólap; fürdőszoba fehér járólap. Több, mint két havi fizetésem. Jövő kedden kezdenek.
Amúgy meg szabin vagyok, ami azt jelenti, hogy folyamatosan rohangálok és ügyintézek (hazudok, mert a ma déli tizenkettő a fürdőkádban talált), meg edzeni járok. Most már igazán fogyhatnék valamit, ami azt illeti. Ráadásul biciklizés közben a fizika egy újabb érdekes csodáján voltam kénytelen elmélkedni, az edzőtermi gép ugyanis kiírja, mennyi kalóriát égetsz el. Szóval, oké, az is nehezen hihető, hogy ha elmész egy évre űrutazni, amikor hazajössz, itthon már eltelt ötven év, de jó, ezt még elhittem, sokan mondták. az is elég furcsának tűnik, hogy minél jobban közeledik a sebességed a fényéhez, annál jobban nő a tömeged, mert miért lesz valami nehezebb attól, hogy gyorsabb, de jó, oké, végülis Nobel-díjat adtak érte, legyen. De az, hogy huszonnégy perc megfeszített biciklizéssel, ami nyolc és fél kilométer, mindösszesen egy és fél konyakmeggy energiatartalmát bírom elégetni, na ezt nem, ezt már azért én sem veszem be.
Az előbb meg alapítványos megbeszélésen voltam, de már kezdek lehiggadni. Higgadásomat megelőző dührohamom előidézője az a buta, nagyon buta, és nagyon-nagyon rosszindulatú kedves középkorú hölgy, akivel együtt kényszerülök dolgozni (éhbérért, lelkesedésből). Semmi komoly, csak a szokásos formáját hozta, de én közben hangosan sziszegtem a fogaim között, hogy "megöllek, bazmeg, kinyírlak, nem bírom ki, megütöm". Persze, aztán kedvesen és értelmesen elbeszélgettem vele kedvesen és csendben végighallgattam, amit magyaráz. Brrrr. Csak nehogy buta, gonosz öregasszony legyek.
Görinek pedig még mindig a bal kezén az aranygyűrű.
isolde: - Mikor veszed már el?
Göri: - És veled mi újság?
isolde: - Vettem egy kalapot, ez az, tök jó, nem?
Göri (kissé nemtörődöm, lenéző hangsúllyal): - Jézusom, ilyen van a nagyapámnak.
Úgy örülök, hogy már nem vagyok a csaja, hogy csuda.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása