2004.11.12. 13:15 - címkék: - komment
Nna, kiírtam a tendert a lakásfelújításomra, beszerveztem a másik teljeskörű-lakásfelújítás-embert, kell parkettacsiszolás is, meg egyszermajd ablak is. Esetleg bekérhetnék egy harmadik árajánlatot, bár kötve hiszem, hogy a lakásfelújításomra fordítandó összeg eléri a közbeszerzési értékhatárt. Igazából azért kell tendereztetnem, mert nincs fogalmam az árakról, és könnyű átverni, csak akkor hiszem el, ha két független szakértő legalább nagyságrendileg ugyanazt mondja.
A parkettacsiszolásnak egyébként a Nescafé csinált marketinget. Néhány éve évente egy lakást sorsoltak ki a három Nescafé-vonalkódot beküldők között, nem szokásom a beküldözgetés, de ide mindig küldtem ezret (mindenki gyűjtötte nekem), lett is csomó bögrém meg még vízforralóm is. Fenti promóció tévéreklámjában nescafés bögrével a kezében táncikál egy huszonévesforma hölgy, egy teljesen üres lakásban, ahol frissen festett a fal és frissen lakkozott a parketta. Még azt is megmondom, hogy selyemfényű lakk volt. Szóval azóta álmom a frissen lakkozott parketta, nem tudom még, mennyit akarnak kérni érte.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása