2004.09.23. 15:45 - címkék: - komment
Tegnap megnéztük az I, robot c. filmet. Előrebocsátom, hogy átlagos kisvárosi nő vagyok, aki olvasott ugyan Asimovot életében, de nem sokat; aki igénytelen, hollywoodi trash-horrort és tinédzsersekszpírt néz; aki általában képtelen megkülönböztetni a jó filmet a rossztól. Na, ez a film, ez minden határon túlmenően, sírnivalóan, felháborítóan, brutálisan, nevetségesen rossz. Érdemes megnézni, komolyan. Asimov-rajongók azért tartsanak maguknál egy vagy két levél Xanaxot. Bocsássuk meg a filmnek, hogy tökéletesen zavaros és logikátlan alapsztorirra épül. Csodáljuk meg a filmtörténet legborzasztóbb párbeszédeit és Will Smith "csukáját". Értékeljük, hogy bár alapvetően sci-finek szánták a filmet, mégis szerepel benne nigger nagymama, aretha franklin hangja, cirmos cica, markológép. Ne akadjunk fenn olyanokon, hogy miért a nyomozó a legbutább szereplő az egész filmben. Jó. De könyörgöm, egy robot nem hal meg attól, hogy eltörik a nyakát! Egy robot nem hal meg attól, hogy behúznak neki egyet!! Nem láttátok a Terminátort? Egy robot nem kacsintgat! Egy robotnak nem kell hanyatt feküdnie ahhoz, hogy a robotpszichológus analizálja! Egy robotot nem úgy kell kivégezni, hogy beadunk neki injekcióban gyilkos szérumot! És egyébként is! Miért világít pirosan a gonosz robot? Miért húz el négy (vagy öt?) alakzatban repülő harci gép a felhőtlen, kék égen közvetlenül a világ megmentése után? Miért kell a robotnak kezet fognia Will Smithsel?? Miért kell utána filozofikus elmélkedése közben a homokban hagyott lábnyomait mutatni??
Szerintem a második részben legyen robotlány is, és szeressen bele a Will Smithbe.

Egyébként leadtam a hitelkérelmet. Odamentem a bankba a lila rózsamintás dossziémmal, és legnagyobb meglepetésemre azt mondták, rendben, nem hiányzik semmilyen papír, minden a legnagyobb rendben, azt a huszonöt rugót meg tegyem csak el, nem kell hitelbírálati díj, akció van. Klassz. Aztán kijöttem, átmentem az utca túloldalára, és befestettem a szempillámat.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása