2004.09.15. 09:39 - címkék: - komment
Helyesbítés/2.: "Arra emlékszem,h.a téma az exekkel való barátság volt, közben azt is mondtam,h.általában óvatosan kell kezelni a fiú-lány barátságokat, de ami számomra elfogadhatatlan, az a komoly, közeli barátság az exekkel és azok a lánybarátok, akik túl közel és bizalmas viszonyban állnak a kedvessel."
Ezt mondta.
Most már emlékszem, a nézetkülönbség onnan eredt, hogy én akkoriban éppen komoly, közeli barátságba óhajtottam keveredni egyik exemmel, ami minden szempontból sikertelen volt. De azért happyend, és ez valahol lehet, hogy angeleyest igazolja.
Tulajdonképpen akkoriban még egészen mást gondoltam a fiú-lány barátságokról.
Azt hiszem, egy szingli (aki fiú barátokkal bír) értelemszerűen mást gondol, mint egy párkapcsolatban élő (ahol a pasija bír lánybarátokkal).
Még rendszerezem.
Ellenben, remélem, a félreértést angeleyes számára is megnyugtatóan sikerült rendezni.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása