2004.09.13. 09:15 - címkék: - komment
Akartam még bölcseket írni az előző postba, de megzavartak, és már elfelejtettem. Képzeljünk oda bölcsességeket ízlés szerint.
Szörnyen beteg vagyok amúgy, pedig már szedek mindent, és semmi megerőltetőt nem csináltam hétvégén, csak megvertem a szuperintelligens pasimat scrabble-ben, de az cseppet sem volt megerőltető.
Pénteken négy lakást néztem, volt egy földszinti-vaksötét, volt egy úristen-micsoda-körülmények-között-élnek-emberek, volt egy nem rossz, meg egy erkélyes garzon a Hajós utca sétáló részén a Chagallal szemben. A Hajóst negyed hétkor néztük, és hétkor felhívott az ingatlanos, már az irodából, hogy elkelt. Azért az elég jó lett volna, erkély a Hajós utcára... Most a "nem rossz"-on gondolkodom, és minél többet, annál jobbnak tűnik, úgyhogy folytatom.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása