Dolgok

2013.07.13. 10:20 - címkék: Címkék: lány nyafogás - 28 komment

Azt írta a gyermekallergológus (írtam neki emailt, mert az oldalán hirdet egy tejfehérje-allergia tesztet vérvételből és kíváncsi voltam, mire jó az), hogy 4-5 hónapos korban próbálkozzak újra tejevéssel, még a hozzátáplálás megkezdése előtt. Ha nincs tünete, akkor mehet a tej, ha van, akkor egy éves koráig ne kapjon tejet és én se egyek, ha szoptatom. A vérvételes teszt 10-12 hónapos kortól használható, addig csak a próbálgatás marad. Hát jó.

Sétáltunk ma reggel az erdőben, nézegettem az erdei tornapályát, végülis ott tornázgathatnék kicsit a reggeli séta alatt. Csak a 15 perces tornám (én találtam ki, csak hátizom és hasizom) jelentős része földönfekvős, úgyhogy vinnem kell valamit, amire lefekhetek az erdőben.

Tegnap megkérdeztem kisgyermekes barátnőimet (3-4 éves gyerekük van), hogy mikor jön el az a pillanat, amikor egy rendes étkezés már kivált egy szoptatást a babáknál, azt mondták, egy éves korban. Mármint egy éves korig fogok még háromórás periódusokban élni és/vagy az útszélen szoptatni. Most ez komoly? De akkor hogy mennek vissza egyesek dolgozni a baba féléves korában? Egy rejtély számomra ez az egész, hát így hogyan tervezzek bármit az elkövetkező 10 hónapra? Félreértés ne essék, nem akarok visszamenni dolgozni, de egy-egy rövidebb magánprojektbe azért majd belefognék. Sajnos ezek mind 2,5 óránál hosszabb távolléttel járnak.

Továbbá azt sem értem, hogyan lehet hosszabb utakra menni hordozókendővel, mivel a Lány néha megunja és ki akar jönni belőle, és akkor ugrál meg sír, ki kell venni, és le kell tenni például a pihenőszékébe, és akkor onnan nézeget. De a BKV-n csak nem fogom kivenni? Akkor hogy?

Szóval úgy látom, hogy vagy másra hagyja az ember a gyerekét, akkor meg kell tanítani cumisüvegből enni, és ki kell bírni, hogy másnál esetleg sír és aggódom is érte, vagy pedig mindenhova viszem magammal, és ahhoz nekem kellene rugalmasabbnak lennem és bárhol szoptatni. A közlekedési eszköz problémáját (ti. babakocsival nem lehet mindenhova eljutni és abból is gyakran ki akar jönni, a kendőben meleg van és ki akar jönni) nem tudom, hogyan kell megoldani. Más gyerekek szépen alszanak meg nézelődnek a kocsijukban meg a kendőjükben? Én nem értem, hogy megy ez.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása