Főleg mikroklíma

2012.10.28. 13:11 - címkék: - komment

És leesett idén az első hó, hol máshol.

Amúgy teljesen elterelte a figyelmemet a könyvemről a terhesség, egyrészt a hányás és rosszullét miatt (a Bányásznap volt az utolsó nap, amikor nem hánytam, másnap kezdődött), másrészt a fáradékonyság és lustaság miatt, harmadrészt meg mert új projektem van, ami foglalkoztat, a terhesség az egy külön hobbi, de azért nem adtam fel teljesen, az eddigi jegyzeteim és összegyűjtött forrásaim megvannak, nyilván a gyerek születése előtt kellene majd még kicsit emberekkel beszélgetni, mert utána nehezebb lesz.

A férjemnek volt egy klassz képregényötlete pár évvel ezelőtt, amit nem csinált meg, erre pár napja látta pontosan ugyanazt a sztorit valami forgatókönyvben, nem ellopták tőle, hanem másnak is eszébe jutott, úgyhogy elgondolkodtam, milyen érzés lenne, ha egyszer csak átmennék az Alexandrába és ott lenne egy Brennbergről szóló riportkönyv. Igazából, ha jó lenne, akkor örülnék, hogy valaki megírta.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása