Különféle kihívások

2012.04.21. 12:51 - címkék: - komment

Csináltam eperszörpöt, ami nyilván hülyeség, mert még nincs az epernek szezonja, és 500 Ft egy kiló görög eper a piacon, 1200 Ft egy kiló magyar, valamint számtalan határidős feladattal vagyok elmaradva (story of my life), de betegállományban vagyok még hétfőig és ki akartam próbálni az eperszörpöt, és egyébként sem takarékossági megfontolásokból főzök be, hanem ez a költséges hobbim. Megfelelő körültekintéssel és aprólékos gonddal azt a receptet választottam ki, amelyiket elsőre dobta ki a google. Felerészben magyar, felerészben görög epret használtam, plusz cukor, négy üveg szörp lett, így 500 Ft-ra jön ki egy üveg, és még ez is sokkal olcsóbb, mint egy jobbfajta bolti szörp. Még nem tudok beszámolni, milyen lett, most van dunsztban.

Most pedig megpróbálok hajat mosni úgy, hogy ne érje víz a szememet. Amúgy mondtam már, mennyire kurva jó két szemmel látni? Élvezzétek ti is.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása