Tükör által homályosan

2012.02.26. 16:02 - címkék: - komment

Egyszercsak arra jöttem rá, hogy ugye szürkehályog van a bal szememen, és ez rossz. Általában különösebb panaszokat nem okoz nekem, leszámítva azon ritka eseményeket, amikor előadóként leesek a pódiumról, mert nem látom meg a bal látóteremben lévő kis lépcsőfokot, meg amikor a bal látóteremben mindvégig csendben ülő ismerőseim végig sértődnek, mert nem kínáltam meg őket a vodkából sütiből, biztos észre sem veszem őket és keresztülnézek rajtuk. De amúgy nem zavar, mert fokozatosan alakult ki, és ugyanolyan fokozatosan hozzászoktam. Autót meg nem vezetek, mert autónk nincs. És akkor valamelyik nap eszembe jutott, hogy egyáltalán én így vezethetek autót? Hogy jobb szememmel rendesen látok, ballal homályosan? Mert én az életemben azért még akarok majd autót vezetni. Ha én lennék az orvos, nem engedném magamat vezetni, mert ugyan homályosan azért látok a bal szememmel, igen nagy betűméretű feliratot is el tudok olvasni, színeket, fényeket, mozgást simán észreveszek, de azért ugye nem lenne jó, ha egyszer egy kamion vagy egy biciklis járna úgy, mint a bal látóteremben mindvégig csendben ülő vendég.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása