Power to the people

2011.09.28. 13:44 - címkék: - komment

Meg még azt akartam mesélni, hogy három új kifejezést is tanultam a héten, az egyik a power nap, a jógatanártól tanultam, ja, mert a munkahelyemen kötelezően jógáznunk kell, de erről majd máskor. Mindenesetre a "power nap" az rövid napközbeni frissítő alvás, minialvásnak, menedzseralvásnak és szuperszundinak láttam eddig lefordítani. (Ez egy értelmes mondat? Mindegy.) A másik a powerfruit, magyarul szupergyümölcs, ami a kiemelkedően magas C-vitamin, illetve antioxidáns-tartalmú gyümölcsöket jelöli, nagyon menő, van pl. ilyen gyümölcsjoghurt, de a hajsamponomra is ez van írva. A harmadik meg a juhászbetegség, hát ez konkrétan a Diéta és fitness magazin egyik cikkében szerepelt és utána kellett néznem a neten, hogy mit jelent, azt jelenti, amikor bőséges étkezés után az ember bepunnyad.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása