2011.06.01. 10:40 - címkék: - komment

Meg még az is volt, hogy beléptem az orvosi kamarába, vagyis nem tudom, beléptem-e, mert bevittem az űrlapot, fotót, meg a hűtlenség miatti büntetés 3000 forintot (aki kilépett akkor, amikor nem volt kötelező tagnak lenni, attól most szedtek 3 rugót, hogy máskor több esze legyen), és azt mondta a Néni, hogy "köszönjük, két héten belül elbíráljuk, hogy elfogadjuk-e a kérelmét". Kamarai tagság nélkül júniustól nem praktizálhatsz, úgyhogy van értelme, hogy az a pár orvos, aki még itthon lézeng keleteurópában, ne nyerjen felvételt*.

Mondtam viccből a Mesternek, hogy ha nem vesznek fel, elmegyek műkörmösnek, mire igen komolyan elmesélte, hogy van egy idősebb reumatológusnő ismerőse, aki hétvégenként Bécsben takarít.

*Persze nyilván arra gondolnak, hogy ha épp fegyelmi eljárás alatt állok vagy eltiltottak a szakmától vagy letöltendő börtönbüntetésemről jöttem kimenőre.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása