Mindegy, hogy hogy, csak nehogy sehogy

2010.10.24. 14:34 - címkék: - komment

Szombaton este meg (a férjem dolgozik) felhív Charles, hogy megyek-e Ludditák búcsúkoncertre, nem is tudtam, hogy feloszlanak, de persze, ha így, akkor megyek. Azon röhögök, amíg egyedül lófrálok a Gödörben és várok Charlesra, hogy á, kicsit sem vagyok a szokásaim rabja, basszus kezemben sörösüveggel sétálgatok és megnézegetem a ruhatár pultján meg a koncertteremben a fal mellett a földön üldögélő embereket, hogy kit ismerek közülük, és nem azért, mert mindenkit ismerek a pesti éjszakában, hanem mert Sopronban töltöttem a tinédzserkoromat, ahol lement az ember a Micsoda Buliba, ahová mindig ugyanazok az arcok jártak, tehát teljesen jogosan nézegetted végig a fal tövében boroskólázó népet.

A Ludditák Johnny Rotten-idézetekkel fűszerezve elmondják, hogy azért oszlanak fel, hogy jövőre újra összeállhassanak egy koncert erejéig tízmillió forintért, aztán lenyomják az ismert számokat, mindketten Marie Antoinette-nek öltözve. A mai fiatalok mellettem az első sorban végigfotózzák a telefonjukkal meg videózzák a fényképezőgépükkel, úgyhogy gondolom, minden pillanatot meg lehet majd találni a szokásos videómegosztó szájtokon. Nem annyira vidám és lendületes koncert, mint a fesztiválokon, de azért jó, lehet rá ugrálni, van benne Sinya is, meg Buppa, meg Britney Spears. Dumálunk kicsit Titanillával a ruhatárnál (volt egy időszak, amikor együtt dolgoztunk, és ma már nagyjából senki nem dolgozik ott a munkahelyemen abból a csapatból, ó, a boldog békeidők). Engem cédéről mindig rendkívül idegesített a Ludditák, koncerteken meg imádtam őket (például ekkor meg ekkor), szóval igen, én különösképpen sajnálom, hogy nem lesznek koncertek.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása